2015. szeptember 23., szerda

Teen Wolf TAG

Előző bejegyzésemben nem említettem az egyik okot, miért nincs időm olvasni. Az igazság az, hogy az olvasás mellett sorozat-függő is vagyok. Most épp Teen Wolf őrületben voltam. (Sajnos, elfogytak a részek, most nincs mit néznem, várom a sorozataim folytatásait...) Nem garantálom, hogy többet fogok írni, de a könyvekkel gyorsabban fogok haladni. Amikor megláttam ezt a taget, tudtam, hogy meg kell csinálnom. Ez most a sorozatról szól, úgyhogy aki könyves tagért jött, attól bocsánatot kérek.
A taget Hedvignél láttam.

1.Ki a kedvenc szereplőd?
Dylan O'Brien

Stiles! :D Annyira bírom a karakterét. Egyébként pedig az első meg második évados bandával volt a legjobb.

2.Ki a kedvenc „párod”?

Allison és Scott. Annyira sajnálom, hogy szétmentek. Spoiler: És aztán Allison meghalt! De amit utoljára mondott annyira cuki!!

3.Miért kezdted el nézni a Teen Wolfot?

Már több helyen is láttam, hogy mennyire jó sorozat. Egy csomó rajongója van, úgyhogy belenéztem és függő lettem :)

4.Mutasd be a Teen Wolfot egy szóval!

Csúcsszuper!! :D

5.Melyik volt a kedvenc részed?

Úúúú, hát én az EGÉSZ sorozatot szeretem! Mondjuk az 5. évad kevésbé tetszett.

6.Mi volt az első benyomásod a Teen Wolfról?

Elkezdtem nézni és csak néztem és néztem és néztem, aztán elkezdtem a 2. évadot, majd a 3.-at... :D Szóval az, hogy nagyon jó!

7.Scott vagy Isaac?

Scott!! Isaac annyira zavart.

8.Derek vagy Stiles?

Inkább Stiles. De Derek se rossz ;)

9.Allison vagy Lydia?

Az elején Allison volt, de valahol a 3. évadban átváltottam Lydiára.

10.Ethan vagy Aiden?

Nem tudom/tudtam megkülönböztetni őket soha, de amúgy egyik sem nőtt a szívemhez.

11.Chris Argent vagy Sheriff Stilinski?

Stilinski. Apja-fia :D

12.Hányasra értékeled a Teen Wolfot 1-10-ig?

Hát, az első 3 évad jó volt, onnantól egyre kevésbé tetszett... legyen 7,5 vagy 8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése