2015. december 15., kedd

A 2015-ös kihívásról...

Már egy ideje gondolkozom, mi legyen az év elején elkezdett 50 könyves kihívás sorsa.
Amikor elkezdtem, nagyon tetszett és úgy gondoltam, sikerülni fog, élvezni fogom. Kezdetben jól is haladtam, aztán elkezdődött az iskola. Mint már korábban is említettem, nyelvi előkészítős osztályba járok, így rengeteg szót és szöveget kellett tanulnom. Emiatt sajnos voltak napok, amikor ki se nyitottam egy könyvet. Reggelente, iskolába menet, szünetekben, délután és még elalvás előtt is tanultam vagy átnéztem a szavakat. Azóta egy kicsit több időm lett, talán azért, mert belejöttem a tanulásba, így folytattam a kihívást is.
Mostanában számolgattam kicsit és arra jutottam, hogy túl sok a könyv. Vagy esetleg túl kevés az időm. (Ez valószínűbb, mivel könyvből sosincs túl sok :D) Mindenesetre a kihívás nem fog sikerülni. :( Jelenleg úgy állok vele, hogy minden nap el kéne olvasnom egy könyvet, ahhoz, hogy teljesítsem. Másik okom a befejezésre, nem más, mint, hogy már nem élvezem. A szoros határidő, a kötelezően kiválasztott könyvek elvették a kedvem az olvasástól. Úgyhogy ezennel befejezem a kihívást. A kiválasztott könyveket persze el fogom olvasni, de szeretnék felszabadultabban olvasni, időt szakítani a blogra is, mert sajnos (mint már ezt is többször mondtam) arra sincs időm.
A bloggal kapcsolatban pedig úgy döntöttem, hogy lesz olyan könyvértékelés, amit korábban olvastam, de nem fogom az összes eddigi olvasmányaimat értékelni, mert ugye nem visszatekinteni kell, hanem a jövőre koncentrálni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése