2016. április 11., hétfő

Udvarlás könyvekkel könyveknek

Ezt a book taget Theanaa, a moly oldalán találtam és mivel megtetszett gondoltam kitöltöm.



1. Lépés - Kölcsönös vonzalom
Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Nem szoktam találomra könyvet venni...

2. Lépés - Első benyomás
Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be

Így elsőre Brigid Kemmerer: Storm - Vihar c. könyve ugrott be.

3. Lépés - Csábítás
Egy könyv csodálatos írással 

Erre most így nem jutott eszembe semmi...

4. Lépés - Első randi
Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad

Mivel az előttem kitöltők is többet jelöltek így én is ezt teszem:
- Richard Paul Evans: A 25-ös cella foglya (bár ezt azóta sem tudtam folytatni, pedig már 2 éve, hogy olvastam)

5. Lépés - Éjszakai telefonálások
Egy könyv, amit egész éjszaka olvastál

Nem szokásom egész éjszak olvasni, de azért van olyan, hogy inkább alszom egy órával kevesebbet, csak még egy fejezetet hadd olvassak el... Ki ne ismerné ezt?
Legutóbb Tavi Kata: Táncvarázs c. könyve miatt maradtam fent többször is.

6. Lépés - Mindig rád gondolok
Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből

Pár napja fejeztem be Joss Stirling: Léletársak - Sky könyvét. Utána egy napig nem akartam semmit sem olvasni vagy nézni, mert semmi sem tartottam elég érdekesnek...

7. Lépés - Testi kapcsolat
Egy könyv, aminek imádod az érintését

Legutóbb Anne Eliot: Toplistás szerelem könyvét tapiztam. Amikor megérkezett, ez volt az első dolgom, hogy nézegessem a borítót, szagolgassam a belsejét és simogassam a dombornyomást... :)

8. Lépés - A szülőkkel való találkozás
Egy könyv, amit családodnak és barátaidnak is ajánlanál

Itt megint Joss Stirling Lélektársak sorozatát említeném, illetve Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógiáját. De persze embertől is függ, hogy mit ajánlok neki.

9. Lépés - Közös jövő
Egy könyv, vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben

Ebből is többet sorolnék:

10. Lépés - Oszd meg a szeretetet!
Kiket jelölsz?

Akik eszembe jutottak, azok közül mindenki megcsinálta már ezt a taget, kivéve Hédit. Úgyhogy szeretném őt kihívni. Kíváncsi vagyok a válaszaidra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése