2015. május 23., szombat

2015 kihívás

Először facebookon láttam meg 2015 50 könyves kihívását. Ötletesnek találtam, de nem szerettem volna belekezdeni, mivel nem tudtam volna minden kategóriában olvasni valamit. Pár héttel később egy osztálytársam mesélte, hogy elkezdte a kihívást és elgondolkodtam, hogy végül is ha nagyon szeretném meg tudnám én is csinálni. Pár nappal később mesélték nekem, hogy lett a kihívásnak egy oldala, ahol regisztrálás után be lehet írni a kategóriákba a könyveket. Rákerestem tehát erre a honlapra és láttam, hogy már nagyon sok ember elfogadta a kihívást. Ezek után felbátorodtam én is és regisztráltam.

Most már majdnem a felénél tartok a kihívásnak, de azért megpróbálok majd az eddigiekből is értékelőt írni. Nézzétek el nekem, hogy ha nem lesz annyira jó vagy hosszú, de mégiscsak kezdő vagyok.
Remélem te is kedvet kaptál már vagy ezek után fogsz a kihíváshoz! Sok sikert mindenkinek! Szurkolok minden könyvrajongónak, hogy sikerüljön a 4, 25, vagy akár az 50 könyv elolvasása!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése