2016. augusztus 16., kedd

Nyári book TAG

Mivel még van hátra egy fél hónap a nyárból (igen, már csak ennyi idő van hátra a suliig :o), így ma megcsináltam a Nyári book taget. Ezt Theanaa oldalán találtam és onnan szedtem a kérdéseket.

1. Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?

Hmm, hát nem igazán. Nem szoktam évszakhoz kötni a könyveket, mindig azt olvasok, amihez kedvem van. De ennek ellenére a Bábel például egy könyv, amit minden nyáron elolvasok. Ez már nálam hagyomány.

2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?

Az összessel akiket szeretek. És a lista folyamatosan csak bővül...


3. Egy nyári hangulatú könyvborító?

Hát, hmm... mondjuk ez elég nyárias.


4. Egy könyv, aminek címében szerepel az, hogy vakáció?

Én személy szerint nem olvastam még olyan könyvet, aminek a címében szerepelt a vakáció szó. És nem is ismerek ilyet (legalábbis most nem jut eszembe), úgyhogy nem tudok ilyet mondani. :(

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz, csodás az idő. Mit olvasol éppen?

Hűű, nehéz kérdés. Valószínűleg a soron következő várólistás könyvemet. Vagy amihez épp kedvem van újraolvasni. Nem tudoom ezt seeem! :(




6. Egy kék színű borító- ég, tenger?

Kerstin Gier: Zafírkék

7. Egy sárga színű borító - homok, nap?

Pittacus Lore: Kilencedik titka







8. Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?


Szerintem valamelyik LOL-fiúval. Nickkel vagy Logannal, esetleg Graysonnal... A valóságban pedig fogalmam sincs.

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe?

Mungo Jerry - In the Summertime


vaaagy, egy másik ami hasonlít az előzőhöz:

Sipos F. Tamás - Ez egy ilyen nyár


10. Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?

Számra pontosan nem gondoltam. Inkább a hosszabb sorozatokat terveztem elolvasni, mivel most több időm van az ilyenekre. Pl.: a 39 kulcs sorozatnak már a felénél tartok.


10+1. Három kihívottad?


Hosszú keresgélés után arra jutottam, hogy nem hívok ki senkit. Akit szerettem volna, az már megcsinálta ezt a Tag-et. Akinek van kedve hozzá, nyugodtan csinálja meg, de arra kérlek titeket, hogy jelöljetek meg forrásként benne. Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése